Beverley Hills 90210 day 2

1 juni 2013 - Beverly Hills, California, Verenigde Staten

Daar zijn we weer.    Was laat gisterenavond    ook het verslag daardoor  maar wat maak het uit.   Astrud slecht geslapen   -    was nogal onrustig en opgewonden en normaal denk ik dan  dat het door mij komt         helaas voor mij   -   het had te maken met de entourage alwaar wij verblijven  --    had ik al gezegd    dat we diverse keren de weg kwijt zijn geweest en niet  onze kamer konden vinden   -  dat het pandje  11 slaapkamer alle met eigen badkamer  heeft   -    een volledig geoutieerde sport en fitness zaal   -   een in en outdoor Yakouzi  voor  8 man    -   de piano van elton john   -    een filmzaal   ( nog wel in aanbouw )   -    Een eigen badkamer voor de kat uiteraard met stromend vers water   -  een dames en heren toilet  achter de living   -        ach ja   zo hebbie allemaal wel wat    en ik heb in ieder geval wel lekker geslapen.

Rond een uur of 9 's ochtend een bakkie en de 4e cubaan er in   daarna lekker gezwommen in het tot 30 graden verwarmde zwembad  nog een bakkie en naar de stad.

Glenn zou ons de hotspots even showen:   Sunset blv   -   Hollywood Blv  -  Mullholland drive   -   onderweg even een stoppie voor ontbijtje bij   IN  N  OUT    is hier helemaal hot       vandaar ook in ons rijtje hotspots       alle filmsterren eten tegenwoordig hun hamburgertje daar ( het is gewoon een soort mc donald drive in )     Nu moet ik bekennen -  als burgerking deskundige  -  dat het inderdaad een prima burgertje was   -   en als ik zag met welk gemak  onze vriend Glenn met 1 hand en al rijdende het toch formaat quarterpounder naar binnen werkte   verdenk ik hem ervan vaker dan gemiddeld  even  IN N OUT te gaan.

Daarna snel terug naar Beverly Hills want niet vergeten Chef Phillip staat natuurlijk al weer de lunch te bereiden -  hier mag je geen klaarmaken meer zeggen.       2 soorten rijst  -  een thais vlees curry gerecht -   spicy meatballs  -  2 salades   &       desert       was een in bolvorm uitgesneden mango  -        ja het blijft behelpen   maar wij zijn doorzetters en hebben alles keurig opgegeten.       Je wil ook de gastheer en vrouw niet beledigen door wat te laten staan.     Als jullie de bereidings wijze van de  gerechten willen nalezen  kan dat in 1 van de boeken van chef Philip Sinsheimer.

Des middags had onze gastheer gevuld met een bezoek aan de alom bekende en beroemde pier van Santa Monica    -   nu is die van ons een oud vies ding  dat op instorten staat    -    deze is niet veel beter    -     het vreemde hier alleen is dat deze pier wel bomvol zit   --     nu zal dat misschien ook te maken hebben met het feit dat het hier een landmerk is    -  officiel nl het eindpunt van ROUTE 66 .   Toen nog een wandeling downtown ST Monica en wederom tot mijn grote vreugde langs wat winkeltjes    -       en dan geloof me    -        moeten we al weer terug   want chef is bezig met diner    -   ich bin gespand   -

Morgen tot het grote verdriet van Astrud  vertrekken we hier     -    ze heeft nog geprobeerd een band van de motor leeg te laten lopen maar dat  zag ik gelukkig tijdig.  -   het doel van morgen wordt Carmel of Monteray    toch weer een dikke 500 km   -    schijnt een van de mooiste stukken kust te zijn van de states      ik hoop dat de fotograaf wat fotos wil maken                 tot morgen    rogas

1. Jessica:
    1 juni 2013
    Wat een feestje daar! Wat een te gek huis!!! Niet normaal gewoon!!!!
    Geniet van highway 1, schijnt spectaculair te zijn. Ze zeggen mooiste snelweg in de wereld... Wordt zeker een geweldig motorritje :-)
  2. Paul:
    1 juni 2013
    Al eerder vermeld, jaloers, jaloers, jaloers
  3. Hans eem:
    1 juni 2013
    astrud , bel me en ik kom je ophalen dit is geen leven voor jou zielig
  4. Jasper:
    1 juni 2013
    Nee,ik zou daar toch niet kunnen wennen!!! WHOOOAAAAA!!!!
  5. Carla Metselaar:
    1 juni 2013
    Toch niet normaal, wat een huis, ontzettend leuk om dit mee te maken en heb je de buurmannen al gezien?????
  6. Carol:
    1 juni 2013
    tja een vervelend verblijf........voor dat je het vergeet denk aan je zussen en laat ze over komen hahahaha ma wil je ook de groeten doen en nee wij worden niet je onderdanen als je weer terug in Nederland of op aarde bent lieve groeten en een kus van je zus xxxxx geniet maar lekker !!!
  7. Leen:
    2 juni 2013
    Enorm!
    We hadden mee moeten gaan naar Vitol Roger.
    Groetjes aan Glen en fam.
  8. Ellen:
    2 juni 2013
    Hahaha heb weer vreselijk moeten lachten om je verhaal. vooral dat astrud de band wilde laten leeglopen. Nou heel veel succes met de 500 miles. Zou maar op een kussen gaan zitten astrud. Mooie foto`s ook. Heel veel plezier nog.