Napa Valley ca usa

6 juni 2013 - Vacaville, California, Verenigde Staten

helaas helaas helaas    het laatste dagje zit er op.     Morgen de terug reis. Het is niet anders.       Vanmorgen om het af leren toch nog even snel een rondje op de motor van fred   -   fred rijd een fatboy   en we gaan nu geen grappen maken over zijn gewicht en postuur   want hij is de laatste net zo lekker bezig met afvallen.        Tegen alle verwachtingen in wilde onze prinses het laatste rondje toch nog even mee,     daar de motor geen sissybar heeft en alleen een fenderseat    heb ik maar mijn veiligheidsshirt aangetrokken        you never know !!!            slechts een kort ritje  want de wijnproeverijen  stonden gepland  .

1030 in de auto naar Napa           daar aangekomen uiteraard eerst even een rondje mainstreet gelopen   -    hep daar sukke leuke winkeltjes   -    gelukkig waren we met een kleine 45 minuten weer op pad               aangekomen bij de 1e proeverij  zo rond  1215  even  een paar vino's geprobeerd   en  omdat de 1 al in de klok zat    maar niks uitgespuugd                      na een proeverij of 3 beginnen al die dingen op mekaar te lijken en maakt het eigenlijk niet meer uit          heet het nog wel een  proeverij maar echt proeven deed ik nix meer.        dus maar besloten wat te gaan eten       en    dahswasgeeslegidee        een heerlijk winkeltje      dat is het leuke als je met iemand gaat die er al 130 x geweest is             die weet waar je moet zijn.

winkeltje werkte als volgt:   u neemt een winkelmandje     koopt een stokbrood en een notenbroodje         koopt ( keuze uit 300 stuks ) een paar kaasjes van diverse nationaliteiten         koopt ( keuze uit 80 stuks ) een salami              en men kiest een lekker wijntje uit        na afrekenen    buiten een picknick tafeltje zoeken en dan      zuipen en vreten tot je lam bent  en helemaal afgestamd zit         daar deden wij een klein uurtje over           komen dan ook wel uit Den Haag

Na wat opdrogen weer naar huis en snel op de hangmat en de bedjes         - zie de foto,s _         we kunnen er nog goed tegen allemaal        -       de laatste avond lekker thuis met pastaatje en  filmpje      -

Nog even antwordend op jullie supporterende commentaren:         Bram er liggen volgend jaar voor jou hier inderdaad een aantal schone taken.           Carla     wil je niet geloven maar ze waren hier ook aan her proefvaren met die dingen ( gelukkig niet die van ons )         Hanno -  ik mis jou ook  --           Paul    ze zitten beter als dat ze rijden maar dat wisten we al na vorig jaar.         Leen   als je nog lang dat verbrande BBQ vlees blijft eten hoef je niet meer  afgeschoten te worden.      en " bijna " al je vrienden wonen op de camping

bay bay    van  rogas en voor de laatste keer ook Ghi

1. Leen:
    6 juni 2013
    Jammer Jammer Jammer, we hebben genoten van jullie verhalen!
    Zie je snel maat!

ps.
    we hebben de vakantie naar Spanje afgezegd en een grotere caravan gekog!
  2. Anita van der Lek:
    Hallo Astrud en Roger,

Wij hebben genoten van jullie verhalen. Geniet ze en goede terugreis!
  3. Corry:
    6 juni 2013
    Jammer dat het erop zit voor jullie .hele goeie reis terug het weer is hier op dit moment heerlijk dus wat dat betreft.
    welcome home.
  4. Paul:
    6 juni 2013
    Slapend komen jullie het best tot je recht!!!!
    Zie je snel.
  5. Ed Corvette:
    6 juni 2013
    Nou jullie hebben mazzel als je terug komt want we hebben hier al een paar dagen schitterend weer! Misschien leuk om samen met Astrud een motortochtje te maken? Is er heerlijk weer voor! :-)))))
  6. Ariane & Geert:
    6 juni 2013
    Hi guys, ik had je/ jullie verslagen ca. 5 dagen niet gelezen.. teleurstelling want ik verheug mij er iedere ochtend op ! Reden: ik zat achterop scooter ( een Calimero in vgl tot jullie..). Rechterflank recht in een zijspiegel auto.. gekneusde ribben ( nee, die kan je niet eten..). Met het achterlijke klimaat wat wij hadden snipperdesnip & met die ribben moet je echt niet niesen, laat staan lachen. Vandaar verslagen niet gelezen.. deed te veel pijn..Eten ook moeizaam & geen zin al die heerlijkheden te lezen !!! Nu wel een tractatie de verhalen achter elkaar te lezen ! BUNDELEN !! Happy Landing voor morgen ! Het weer is idd eindelijk weer heerlijk...
  7. Monique Bernard:
    6 juni 2013
    he lieve schatten veilige terug reis wacht op je leuke verhalen astrud kus moon xxx
  8. Bram:
    6 juni 2013
    Helaas zit het er weer op. Ik hen in ieder geval genoten van de verhalen. Ik kom snel op je kantoor even bakkie doen (en checken of je niet onder je bureau stiekem ligt te slapen met die stapel enveloppen als hoofdkussen ;-( )
  9. Glenn:
    11 juni 2013
    Drop is op !!!...... Wanneer komen jullie weer langs Beverly Hills ???
  10. Anneke Jans:
    11 juni 2013
    wat een prachtige verhalen....echt...ik heb steeds in een "pisdeuk" gelegen haha....Roger, je bent een goei verteller. Kan je ook een boek schrijven met verhalen voor het slapen gaan? Dan word je tenminste wakker met een glimlach ;-))) Ik heb genoten van alle verhalen en kon het ook voor me zien, tot aan de kou toe, met bijna stijf gevroren handen. Maar daarna wordt je ook weer beloond met prachtige omgevingen, lekker eten, en een warm bed ! En de momenten dat je uit je helm zwemt van de hitte niet te vergeten, ook dat is super toch ? Heerlijk. En pet af voor Astrud, ik weet hoe het soms kan voelen achterop ! Wat een geweldige ervaring, ben er stiekum wel een beetje jaloers op hahaha